Ostrava - 15. - 17. 6. 2010

Czech Raildays

Ani na jedenáctém ročníku tohoto významného veletrhu jsme nemohli chybět. Naše expozice se po roční přestávce vrátila na tradiční místo u portálového jeřábu což je na samém konci areálu.

Výstava měla opět co nabídnout a k vidění byly například tyto exponáty:

- Voith LOSTR Maxima 30CC, která je jednou z nejsilnějších lokomotiv v Evropě a měla by se vyrábět v Lounském LOSTRU

- 184.501-5, která je provozována společností SD Kolejová doprava, a.s. v severních Čechách

- trolejbus SOR TNB 12, jako první 100% nízkopodlažní trolejbus od společnosti SOR Libchavy spol. s r.o.

- elektrobus SOR EBN 10,5, připraven pro provoz u DPO, a.s., dojezd elektrobusu se pohybuje v rozmezí 100 až 160 km

- spalovací motor Caterpillar Locat 3512C/631/630, který bude použit v lokomotivě 750.7 pro České dráhy

- lokomotiva 742.701-6 se sníženými kapotami, motorem Caterpillar, a dalšími úpravami, které byly potřebné pro provoz rychlostí 100 km/h

- 753.780-6, která je poslední lokomotivou z 30-ti kusové série dodávané firmou CZ LOKO, a.s. pro ČD Cargo, a.s.

- lokomotiva 703.821-9 upravená pro provoz na zemní plyn

- dva Taurusy od společností PKP INTERCITY a ADRIA TRANSPORT

- bistrovůz ARmpee dodávaný společností ŽOS Vrútky a.s. pro České dráhy

- nákladní vůz Falnss vyrobený v Ostravských opavnách a strojírnách, s.r.o.

Samozřejmě, že i my jsme představily naše exponáty a to rozpracované plošinové vozy Pa 3-515 a Pa 3-516, a také služební vůz D 6-0274 již s posuvnými dvířky.

text: S. Kučera, foto: S. Kučera, J. Sýkora


Aktuálně

Viz spodní část titulní stránky.


Foto

© 2008 - 2017 Sičova drobná železnice, z.s.